En het antwoord is: Madrid - Reisverslag uit Aranjuez, Spanje van Andre & Franka - WaarBenJij.nu En het antwoord is: Madrid - Reisverslag uit Aranjuez, Spanje van Andre & Franka - WaarBenJij.nu

En het antwoord is: Madrid

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre & Franka

15 April 2009 | Spanje, Aranjuez

Er is er een jarig hoera hoera. Mijn eerste verjaardag in het buitenland.Geen slingers. Wel kadootjes. Alleen de meeste zaten in het pakketje dat naar Lissabon is gestuurd. En wij zitten in de buurt van Madrid.

Om klokslag 0.00 uur vanacht wordt ik al toegezongen. Door Franka, met een schorre stem. Het lijkt erop dat ze ziek wordt. We zijn immers weer in Spanje. Alleen is het deze keer geen voedselvergiftiging.'s ochtends is de keel pijnlijk en is ze snotterig, maar geen griep. Geen kusjes dus voor mij, anders ben ik straks aan de beurt. Nou ok, heel voorzichtig dan. Het is ineens wel de omgekeerde wereld. Vroegah, toen we nog werkten, was ik altijd 1 of 2 keer per jaar aan de beurt met ziek worden, nu we aan het vakantievieren zijn is zij de klos. Ach ja, we staan lekker hier, en het weer nodigt niet echt uit om veel te gaan doen als je je beroerd voelt. We hebben tv, internet en verwarmde douchegebouwen. Dus we komen de dag wel door.

Het wachten is op de visite. Die komt maar niet. Zouden ze soms naar de camping in Madrid gekomen zijn ? Nou, dikke vette pech dan, heb ik meer taart.Je hebt nog 10 uur de tijd om langs te komen, dan ga ik er toch echt aan beginnen hoor !

Oh ja, de vraag die hoorde bij het antwoord heb je inmiddels al wel geraden denk ik. Toen we vertrokken stelden we onszelf de vraag waar we zouden zijn met onze verjaardagen. De eerste is beantwoord: Madrid.

Doe eens een gok waar we zitten als Franka jarig is (november).

  • 15 April 2009 - 11:43

    Saskia Dehl:

    Gefeliciflapstaart. Hoe jong? Hoewel, een verjaardag is natuurlijk wel feest, maar ook een stapje dichter naar de grijze brigade die jullie ongetwijfeld tegenkomen in andere campers en caravans.
    Nou eet mijn gebakje maar lekker op. Maar dan wel een verplicht rondje lopen hoor.
    Veel plezier en groetjes Saskia

  • 15 April 2009 - 20:37

    Miranda:

    Jaha, nog net optijd , GEFELICITEERD !!!!!!!!
    Boyd is vanmiddag een tijdje bezig geweest met digitale kaart maarik zag net dat hij gewijgerd is , dus die komt nog ! Truste x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre & Franka

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 120144

Voorgaande reizen:

27 December 2008 - 01 November 2009

Campertocht door Europa

Landen bezocht: